ÖIF Ledare vs. ÖIF Veteraner 2 - 3

Fotboll var det och enligt rykten så var det kö till platserna i veteranlaget.


Ledarlaget (klickbar bild)


Veteranerna (klickbar bild)

Eftersom jag inte är speciellt insatt i vem som är vem så har jag inte tänkt referera andra än vårt lags ledare - som faktiskt ställde upp i matchen allihop!



Här kommer min analys av samtliga våra tränare här lyckas fotografen få med tre av dem på samma bild - det säger ju allt! F96/97 ÄGER (eller hur det nu är man säger nu för tiden)

Robban gjorde en kanonmatch de få minuter han var inne på planen - att han hann med två mål är fantastiskt. Att han inte fick mer speltid måste väl bero på att då skulle ledarlaget vunnit storsiffrigt(vi kan ju alltid låtsas att vi tror att det var så)

Uffe var blekare än på träningarna och fick inte riktigt till det, men han var trots allt skadad efter tjejernas uppvärming och borde kanske vilat, men låg han bakom första målet? Har var iallafall på planen så visst hade han del i det!

Sara gjorde en bra match och var även hon inne på planen vid Robbans första mål.

Kamillas snack ute på planen imponerade - ta efter det tjejer - det är så det ska låta.

Sjöbbe såg jag lite av, men jag såg att han var ute på planen - och han gjorde inte heller bort sig.

Ulrika sprang och hon sprang fort - mer löpträning med tjejerna så blir de omöjliga att fånga!

Att tränarna ställde upp mangrant är jätteroligt, men det visar sig ju även bland de aktiva.

Fler bilder finns HÄR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0