Älvsbyn x 2

Publicerat 2008-06-07 @ 17:54:05

2 matcher spelades i Älvsbyn i går. Jag hade inte möjlighet att närvara och ingen frivillig ställde upp som gästbloggare!

Jag får skriva ett inlägg utifrån det jag läst och hört angående dagen.


Bra spel av hela laget, och backarna blir hårt matchade - det är bra, de lär sig mer ju mer de får spela.

Div. 1:  1-1
Div. 2:  2-4

Det ser riktigt bra ut måste jag säga - trist att Luleålagen inte verkar intresserade av att spela sina seriematcher. Alvik har iallafall varit hit och spelat, men varken Lira eller Luleå SK verkar bry sig. Trist tycker iallafall jag.

I division 1 är iallafall alla lagen med i spelet - ingen som ballat ur där tack och lov.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Önskar dig en bra dag.

2008-06-09 @ 10:21:07
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0