ÖIF- Alvik 6-0

Publicerat: 2008-05-18 @ 13:18:01

Så här ska det se ut när man spelar fotboll.

Resultaten är bra - 6-0 är roligt - och det är alltid kul att vinna. Även vårt lag behöver det ibland.

Men resultatet är inte det viktiga - det viktiga är att spela fotboll och ha roligt. För fotboll spelades idag.

Robban och gänget gick på 2-3-1 systemet och det är nog så laget måste spela just nu. Spelet blir bättre på så vi - och då kanske det är så vårt lag ska spela.

Tyvärr kan jag inte säga att jag såg mycket av matchen, men jag såg passningsspel och framförallt att det blev många skott på mål.

Det var ett helt annat lag som spelade idag än mot MSSK (iofs så var det ett helt annat lag *s* )

Jag hoppas spelet blir detsamma i morgondagens match!

På minussidan idag: vädret!

Måste väl kommentera domaren också - han skötte sig som väntat - han har ju liksom varit med förr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0