Tävling! Vinn en dagbok

             

    



Här kommer bloggens första tävling!

Tillsammans med butiken Magisk Present har vi nöjet att ge bort ut denna häftiga dagbok med
svart plyschliknande pärm med broderad döskalle med benknotor.
Dubbelknäppe med dubbla lås.



För att vara med i tävlingen skriv i en kommentar och berätta varför just du ska vinna dagboken.

Naturligtvis skulle vi bli glada om ni med blogg länkade till denna tävling - det ger plus i kanten!

Vi skulle också uppskatta om ni som tävlar ville besöka våra sponsorer
som finns på denna sida

ni måste inte, men det vore trevligt och skulle betyda att vi kan ha fler tävlingar framöver - allt för att vi i ett senare skede ska kunna åka på någon fotbollscup längre bort. Vårt lag är av den åsikten att alla ska ha möjlighet att vara med och spela oavsett vilken ekonomisk status man har.

Den som lyckas fånga mig med bästa motiveringen - vinner dagboken!

Tävlingen avslutas 30/6 12.00




Ekologiska och hälsosamma tips för din vardag     


     
  

Kommentarer
Postat av: Sofia

Glitter och tåglok jag vill ha en dagbok.

Jag vill ha den för att den så snygg ut och jag har ingen dagbok.

//Sofia

2008-06-17 @ 13:51:52
URL: http://sofialottan.blogg.se/
Postat av: Sara och Miina

Tycker döskallet liknar vår mamma, enligt henne själv.

Har ni sett henne när hon vaknar på morgonen. Hoppas ni slipper göra det.

2008-06-17 @ 14:43:00
Postat av: Tuva

Jag har mycket som händer just nu, och skulle behöva någonstanns att skriva ner mina tankar för att reda ut saker och ting, förhoppningsvis hjälper det mig att slappna av lite :)

2008-06-17 @ 16:55:56
Postat av: wallis

är i behov av en bok med lås för mina egna tankar som jag ej vill dela med mig till någon....

2008-06-17 @ 20:29:00
Postat av: Robert Lindgren

Ganska snygg men mycket stygg.Med en sån i sitt gäng,går allt i ett flygande fläng!!!!!!!!!!!

2008-06-18 @ 08:56:23
Postat av: Linda Wiberg

Åh, tänk om jag kunde få vinna detta coola pris.

Då skulle jag bli världens lyckligaste lilla fis. =)

2008-06-18 @ 11:22:02
Postat av: Cilia

Jag behöver inte vinna nånting mer

Det blir bara mer att packa för mig och för er

Men jag VILL ju vinna, jag gillar ju pirater

Så "Aargh, avast, gå på plankan, kamrater!"



;)

2008-06-18 @ 13:48:04
URL: http://ceci2176.livejournal.com
Postat av: Daniella Fransson

Jag vill vinna dagboken, för jag vill samla mina tankar i något som ingen annan kan läsa eller höra det, kanske kan bli den hära dagboken man veta aldrig.Det kanske hjälper mig med mitt "krångelliv"

till och med att jag kan vara lugn ett tag innan jag måste ta i nya tag igen.Ibland har jag mycket att göra ibland inte man vet aldrig hur dagen framöver ska se ut.

Det är just därföt jag vill vinna denna dagbok. // Danni



2008-06-18 @ 14:52:23
Postat av: Monica

Hej!

Såklart man vill vinna den coolaste dagboken.

Om jag vinner blir det perfekt present till en kille som fyller 9!

Han skulle tycka att det var döööhäftigt...

Mvh Monica

2008-06-18 @ 17:26:28
Postat av: Helle

Du anar inte hur glad jag blev när jag såg denna tävling. Jag är en rocktjej och gillar döskallar. Jag brukar skriva dagbok och har faktiskt letat efter någon liknande utan resultat. Min nuvarande dagbok är snart slut så denna skulle bli så välkommen i mina händer. Jag älskar den! :)

2008-06-18 @ 19:49:44
URL: http://heellee.blogg.se/
Postat av: Rävöra

När jag var yngre var dagboken min bästa vän

Men jag slutade skriva när mamma läste den

På bloggen kan jag inte skriva allt privat

En dagbok med lås - perfekt för inre prat



http://midnattsbarn.blogg.se/2008/june/snygg-dagbok.html

2008-06-18 @ 20:08:29
URL: http://midnattsbarn.blogg.se/
Postat av: Malin

En häftig dagbok där tankar blir till ord.

Och två lås, den är för mig smord.

Mina innersta hemligheter kan bevaras tryggt.

Tusen tack till den som gjort den här så snyggt!

2008-06-18 @ 21:51:15
Postat av: Kittie

Hej! Jag vill väldigt gärna vinna dagboken.

Jag brukar skriva dagbok på min dator men tyvärr blir det ofta strul med virus och liknande och då måste jag formatera om. Tyvärr försvinner även mina gamla dagboksinlägg och jag är så trött på det! Jag har verkligen inga pengar nu och skulle bli riktigt glad om jag vann dagboken. Den är snygg, precis min stil och då skulle heller aldrig mina dagboksanteckningar försvinna! :)



Jag har även skrivit om tävlingen på min blogg: http://starshapedheart.blogspot.com/2008/06/dagbok.html

2008-06-18 @ 21:57:40
URL: http://starshapedheart.blogspot.com
Postat av: MalinA

Jag skulle vilja vinna denna till min dotter som fyller åtta snart. Hon älskar döskallar och jag vet att hon skulle bli överlycklig.

Att hon sen vill skriva hemlisar som lillasyrran inte kan läsa det är ju självklart ;)

2008-06-18 @ 22:37:30
Postat av: Ebba A

Med en sådan skalle så stel.

kan det aldrig bli fel.

När en ÖIF-flicka,

ska nicka.

Därför vill jag en sådan dagbok ha,

det skulle för både mig och laget vara bra!:-)



2008-06-18 @ 22:46:20
Postat av: Jenny

jag vill vinna för att jag tycker dagboken ser helgrym ut helt enkelt ;)

en fin dagbok gör det roliagre att skriva och därmed blir det enklare att skriva ner sina innersta tankar.

2008-06-19 @ 00:07:40
URL: http://zipzo.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag vill vinna dagboken för att jag precis har läst ut linda skugges dagbok och blev så inspirerad av att börja skriva själv!

2008-06-19 @ 13:13:31
Postat av: Kerry

Jag går runt med mina tankar

Pulsen stiger och hjärtat bankar

Vem ska jag berätta för, vem ska jag vända mig till?

Vem är här för att lyssna, vem är det som vill?

Nu har jag funnit dagboken.

Den har hjälpt mig på kroken.

Allt är bättre, allt är bra.

När hjärtat är sjukt vet jag vart jag ska dra.

2008-06-19 @ 16:30:53
Postat av: emma

http://allatavlingar.webblogg.se/2008/june/vinn-en-svart-doskalledagbok.html



länkat och klart :) Man är gärna med.

en häftig dagbok må man säga :)



Jag vill vinna denna dagbok för att bevara alla minnen som händer per dag.

Det händer så mycket som man lätt glömmer.

Men har jag något att skriva ner dom i.

Så glömmer man det aldrig.

+ det är jo ett stort + att det är en snygg dagbok man får skriva i :)



Förresten klickat lite på era annonser :)

säg till när ni har fler tävlingar igång

2008-06-21 @ 11:07:09
URL: http://allatavlingar.webblogg.se/
Postat av: Petra Jonsson

Fin dagbok till min flicka.



2008-06-21 @ 20:12:08
Postat av: Spöket X

Om någon av er kände min lillebror - då - då skulle jag garanterat bli vinnaren.

Jag har köpt minst 5 dagböcker,och han har kunnat öppna dem.Jag vet inte hur!Nycklarna har jag gömt på ett ställe som ligger på världens ände - det är bra,han hittar inte dem - men han lyckas PÅ NÅGOT SÄTT öppna dagböckerna i alla fall.Jag har inte skrivit något riktigt hemligt,jag ville bara prova ifall han kunde öppna dem,och eftersom han kunde det så skrev jag inget i dem.Nu hoppas jag och ber att denna magiska bok ska göra min bror besviken (och rädd) för han avskyr pirater och dödskallar.Han har varit skraj för dem sen han var liten och det är han fortfarande.Jag har letat i varje affär efter en dagbok med en dödskalle men de som ligger vid tjej avdelningen är dödskallar med hjärtan i stället för ögon och sådant trams som ni förstår...Och det är min lillebror absolut inte rädd för.Jag vet inte längre vad jag ska göra...Vad jag ska bära mig åt...Livet är inte värt något utan en dagbok.Det är vad jag önskar mig...Hoppas ni förstår mig , och uppfyller min efterlängtade önskan.



PS.Om ni ser personer med dessa namn:Madicken , Liza , Romeo , Max , Emilia och Sahsha så vill jag att ni ska veta att de är mina kompisar.Jag har tipsat dem om denna sida och de blev förtjusta!

Jag har tipsat jättemånga mer.

2008-06-24 @ 21:13:52
URL: http://www.blienvinnare.com
Postat av: Klimpen

Den är både snygg och skulle passa bra till mina andra dagböcker som är fullskrivna i.:)

2008-06-27 @ 14:28:31
URL: http://www.blienvinnare.com
Postat av: Rebecka

för att jag inte vill blogga!

2008-06-28 @ 20:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0