Södra United - ÖIF 3 - 0 *GÄSTBLOGGARE*


Idag hade vi alla superkul. Jag hade superkul. Vi hade många fina inlägg. Och så många fina räddningar av Miina. Hon var så duktig måste jag säga. Och många fina utsparkar av hon!!!

Jag tackar dej Robban att jag blev lagkapten, det var kul att vara det. Jag gillar att vara lagkapten det är såååå roligt.

Jag hoppas att alla ändå var nöjd med matchen! Det var jaaaag iallafall. Jag vill att ni ska veta att alla ni var super duktiga, jag ger er alla beröm.

Imorgon ska ni kämpa på som idag, då får vi nog en vinnst. Jag vill att ni ska vinna imorgon.

Jag ska gå och dusha strax, och sedan ska sova, med ett :D på ansiktet. Jag vill att alla ska sova med ett leende på ansiktet! Det var en så bra match!

//Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0